Welkom op "Mijn Pieterpad 2013" reisblog

23 april 2013 - Steijl, Nederland

Welkom op de reislog van Paul.

Een impressie van wat ik ga lopen ( ca. 490 km ) zal ik op deze website plaatsen. Dit, voor iedereen, om er later nog eens rustig op terug te kunnen kijken. Maar ook is de site voor degenen die mij op deze tocht zullen volgen en misschien er inspiratie uit putten voor hun eigen tocht. Ik zal vertrekken vanuit Pieterburen, en zal naar verwachting in Maastricht op de "Pieterberg" aankomen rond eind Juni 2013. Bedankt dat jullie mij de tijd, de ruimte en het vertrouwen hebben gegeven om deze fantastische tocht door Nederland te mogen maken!

An impression of what I'm going to walk (approx. 490K ) I will post on this website. It is also the site for those who will follow me on this journey and perhaps draw inspiration from it for their own journey. I will start in Pieterburen, and arrive in Maastricht on the "Pietersberg" around the end of June 2013. Thanks for the time, space and trust you given me to make this fantastic journey in the Netherlands.

1. Reislogger:
    23 april 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Nico Huising:
    23 april 2013
    Super Paul.

wat een leuk initiatie man!
    Veel succes alvast. Nog een paar nachtjes slapen en dan kun je los :-)

Groeten,

Nico
  3. Paul en Marleen:
    24 april 2013
    Bedankt Nico. Morgen vertrek ik. Leuk dat je reageert. Groeten aan je familie in het Noorden. Ik zal snel wat foto's uploaden. Groeten en tot gauw.
  4. Estelle:
    1 mei 2013
    Hoi Paul,

Hopelijk verloopt alles goed. Succes en veel plezier!

groetjes Estelle
  5. Luud Riphagen:
    2 mei 2013
    Geweldig Paul , zorg dat je niet op het verkeerde pad gaat zodat het uit de hand loopt . Je komt toch nog wel even naar Heusden ?

Veel succes ,
    groet
    Luud
  6. Paul en Marleen:
    4 mei 2013
    Dank je wel Estelle en Luud voor je reactie. Het schiet al aardig op. Alles verloopt volgens schema. Ik zal een dagje vrij nemen om aanwezig te zijn op de Panoramiomeeting 2013 in Heusden. Lijkt me ontzettend leuk om alle Panorami(g)o's weer te treffen. Tot 18 mei. Bedankt voor de belangstelling. Tot gauw. Hou jullie goed. groeten paul
  7. Jan Schürmann:
    Hallo Paul,
    Succes met je
    pieterpad wandeling.
    Joke en ik zijn gisteren in Vorden aangekomen en lopen woensdag en donderdag verder naar Groesbeek.
    Groetjes,
    Jan

Hieronder mijn weblog:

8. Paul en Marleen:
    Hallo Jan & Joke,
    Fijn een berichtje van jullie krijgen. Jullie reis verloopt voorspoedig. Mooie blogs Jan van je verslagen op weg naar Santiago. Heeeeel herkenbaar. Mooi om jullie te volgen. Hieronder staat een link naar mijn Camino 2009 website. Wellicht dat we mekaar nog eens treffen als jullie hier in de buurt een wandeling maken. Groeten en veel succes vanuit Steyl. ( plaatsje vlak onde de rook van Venlo ) Laat maar ff wat weten wanneer jullie het traject Venlo - Roermond lopen. Wellicht dat ik jullie nog kan treffen. verder een voorspoedige reis en Buen Camino. Groeten Paul.
  9. Paul en Marleen:
    7 mei 2013
    http://paulderks.reislogger.nl/welkom.7240 ( Reisblog; Mijn Camino 2009 naar Santiago )
  10. Joke:
    8 mei 2013
    Hallo Paul,
    Dank voor je reactieberichtje. Vandaag en morgen wandelen Jan & ik verder op het Pieterpad. Redelijk tot goed wandelweer... Groetjes en wellicht tot weerziens, Joke