Dag 8, Hardenberg - Ommen ( 21 km )

4 mei 2013 - Hardenberg, Nederland

Hallo,

Vandaag een een dagje van 21 Km gelopen. Prachtig wandelweer voor Nederlandse begrippen. 12 graden, maar wel zonnig. Alleen op het einde van de tocht 10 minuten regen over me heen gekregen. Net genoeg om behoorlijk nat te worden. Volgende etappe loop ik alweer Overijssel uit. Op weg naar Gelderland. Via de Sallandse Heuvelrug. Weer een nieuw landschap. De hoogteverschillen zullen behoorlijk zijn. :) een bergje over van 70 M. Hopenlijk gaat dat lukken. Het "Vechtdal" achter me gelaten. Op naar de "Achterhoek" De Sallandse heuvelrug schijnt een belangrijk broedgebied te zijn van de Korhoen. Ik hoop een paartje te zien. Er schijnen nog 12 broedende paren in Nederland aanwezig te zijn. Mijn overnachting heb ik reeds geboekt in Hellendoorn ( 21 Km. ) Prachtige B&B in het centrum van Hellendoorn. Ben benieuwd! Tot het volgende verslag. Groeten paul

1. Gerard Staals:
    4 mei 2013
    ik kan niks lezen, Paul
  2. Paul en Marleen:
    4 mei 2013
    FF geen tijd om de website bij te werken Gerard. Alles op zijn tijd. Buen Camino. Ik ga je zeker volgen op jous reis naar Santiago. Bon Courage. groeten paul