Dag 7, Coevorden - Hardenberg ( 20 km )

4 mei 2013 - Coevorden, Nederland

Hallo, Hier ben ik weer.

Vandaag weer een afstand van ca. 20 kilometer. Gisteren en vandaag loop ik op nieuwe schoenen. Ik hoop dat ik het "Blarenvrij" hou. Ik voel echter het een en ander opkomen. Ik heb nu ca. 150K achter de rug. Nog 350K te gaan dus. Zaterdag heb ik Heusden een PanoramioMeeting. Ik weet niet of ik dat zal gaan halen? De nieuwe schoenen lopen op asfalt toch niet zo lekker. Ik ben toch wel erg gewend aan mijn oude trappers. Lopen langs de "Vecht" is werkelijk fantastisch. Diverse water en weidevogels gespot. In het Leeuwerikveld bij Coevorden diverse rietgorsen en karekieten gezien. In de wei een kop koffie gezet. ( Zie foto's ) Veel Gele kwikstaarten waargenomen. Gramsbergen is een schitterend Drenths dorp. Hier trof ik ook een collegaloper uit het Limburgse stramproij. Hij was al 14 dagen onderweg van Maastricht naar Pieterburen. Het lopen viel hem zwaar. De omgeving maakt veel goed. Volgende etappe is van hardenberg naar Ommen. Ook in het "Vechtdal" dus. Langs kleine plaatsen zoals; Junne etc... Ben benieuwd. Gastloper is dit maal Ton Smeets. Groeten en tot later.

1. Nico Huising:
    23 mei 2013
    Hey Paul,

Mooi inspirerende verhalen.
    Daarom was het ook zo jammer dat je er niet bij kon zijn in Heusden.
    Succes op je nieuwe schoenen tijdens het vervolg :-)
  2. Paul en Marleen:
    23 mei 2013
    Goedemiddag Nico,

Ik had ook al van Geerten gehoord dat het een geslaagde Panoramiodag is geweest. IDD Jammer dat ik niet aanwezig kon zijn. Helaas. Mijn voeten wilden niet meer voor nog een dag. We zullen elkaar in de toekomst zeker nog een keer ontmoeten. Wellicht dat we een keer samen kunnen gaan lopen. Veel groeten aan het thuisfront, Groeten Paul