Dag 2, Garnwerd - Haren ( 20 km )

26 april 2013 - Garnwerd, Nederland

Hallo Landgenoten,

Vandaag een tochtje gedaan van ca. 20 KM. Lekker ontbijtje genoten in mijn B&B in Feerwerd. Gisteren in Ezinge een patatje gegeten en van een lekker pintje genoten. Vanmorgen weer vroeg op pad. Om 08:00 uur het "Pieterpad" weer vervolgd vanuit Garnswerd naar Haren. Groot gedeelte van de tocht vandaag zal door de stad Groningen gaan. De temperatuur is behoorlijk laag. ( 8 º C ) Voor te lopen is dit niet verkeerd. Vandaag is het ca. 11:00 uur gaan regenen. Loopt wat minder moet ik zeggen. Alles wordt kletsnat. Maarja. Ook dit hoort bij Nederland. Linke weilanden doorkruist. Oppassen voor loslopende stieren en ander gespuis. Veel Hazen gezien en weer de meest opmerkelijke vogels gespot. (Groenling, Putters heggemus etc... ) Groningen valt me niet tegen. Stad Groningen is een schitterende stad. Veel studenten en op de markt een "Lekkerbekje" tot me genomen. Op naar Haren ( Project X ) van daaruit loop ik alweer Drenthe in. Ik zal julle op de hoogte houden.