Dag 11, Holten - Laren ( 16 km )

31 mei 2013 - Holten, Nederland

Hallo Beste mensen,

Vandaag een speciale gastloper. Eva. We lopen vandaag Gelderland in. Van Holten naar Laren. Veel weilanden afgewisseld met bosgebieden. Zwarte specht weer waargenomen. Super vlakbij! tegen een boom. Lekker samen een kleine picknick genoten aan de "Schipbeek" Deze beek staat afgebeeld op het boekje, deel 1 "Pieterpad". Onderweg hier en daar een pauze genomen bij de vele boerderijwinkeltjes. ( Zie foto's ) Lekker weer ( ca. 24 graden ) en een lekker zonnetje. Schitterend wandelbos bij Huis "Verwolde". Mooi kasteelwoning van ca. 1343. Nog een mini "Tornado" waargenomen. ( zandhoos die s' Avonds te zien was op het RTL weer ) Tegenover dit kasteel een "Dikke Bomenwandeling" gemaakt. Hier staat de Dikste boom van Nederland. ( zie foto's ) 7,6 Mtr. in omtrek. Geplant in ca. 1500 - 1550. Na de middag aangekomen in Laren. Nog een lekkere verfrissing op het terras in Laren gedronken. Heerlijke en gezellige wandeling samen met Eva. Zeker voor herhaling vatbaar. Wellicht dat we de volgende etappe ( Laren - Vorden ) ook samen kunnen lopen. We zien wel. Groeten Paul.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl